UMS Uğur Metal Sanayi - Galvanizli Sac Üretimi

Unknown | 04:28 | 0 yorum

Galvaniz TicaretiUMS Uğur Metal Sanayi, 1999 yılında Ankara Ostim OSB’de galvanizli ve boyalı galvanizli sac ticareti yapan bir firma olarak kurulmuştur. UMS çok kısa zaman içerisinde sektöründe bölgesinin en hacimli satış yapan firması konumuna gelmiştir.

Galvanizli Sac Üretimi

2005 yılında alınan yatırım kararıyla Ankara Ostim OSB’de bulunan ilk ve tek Çelik Servis Merkezi kurulmuştur. Çelik Servis Merkezinde boy kesme hattı , trapez hattı ve dilme hattı ile müşterilerin özel ölçü galvaniz sac istekleri çok hızlı ve kaliteli olarak karşılanmaktadır.



UMS
kaliteye verdiği önemi 2006 yılında TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Belgesine sahip olarak taçlandırmıştır. Bu açıdan UMS Türkiye’de fark yaratan Çelik Servis Merkezi olmuştur. UMS modern ve hızlı tezgahlarıyla yıllık 120 bin ton üretim kapasitesine sahiptir. Üretim faaliyetleri soğuk şekillendirmeye uygun galvaniz 'li çelikler ve alaşımsız yapı çeliklerinden gerçekleştirmektedir. UMS müşteri beklentilerini karşılamakta ve sektöründe fark yaratmada her zaman Bir Adım Önde olma felsefiyle ürün çeşitliliğini ve kalitesini geliştirmektedir.

www.umsmetal.com.tr

Kategori:

0 yorum